04 June 2009

hari kebosanan ku...

wuuhhhuuuiiii...ngantuk beb...
aku xtau nk watpe ni...
dr td asik buat bodo je....
bile aku nk wat pandai lak ni...
xde mende aku nk update ari ni...xde cite...
ni main tulihhh yooo....
ape yg ade dlm fikiran aku, aku taip...
yg ada dlm fikiran aku skrg adelah tido..tido...n tido....
smlm aku jd burung hantu jap....
g melepak ngan kwn aku kt kedai mkn smpi kul 12...
hehehe...tgk tu, kat kedai makan gak...xpenah kan dgr org ckp melepak kt bengkel keto ke??
makan, makan n makan je kan...
ptt la badan kembang semacam jer...
dh rupe ikan kembung dh aku tgk...
tp aku g mkn kt kedai sekitar umah aku je...
mn leh g jauh2, kang bpk aku marah lak....
br je 3 ari aku xjmpe ngan kwn aku tu...
tp cite pny la byk yg tertunggak die xcite kt aku, tu yg smpi kul 12 tu...
byk lg cite sbnrnye, tp kalo nk abiskan kang ade yg tdo kt kedai mkn tu kang..huhuhu...
tu yg masuk opis pg ni, mate aku stim jer...
bos dpn aku, tp aku selamber je pancing ikan...
tersengguk2 dpn die...mst die perasan pny...hahahah
lantak la...dh aku xtahan gile ngantuk...
besok die xde....wwwuuuhhuuuuiiiii, ini opis ana yg pny....
xsbr nk tggu esok...pastu cuti....
yeayyy......best nyer......

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???