24 June 2009

bz mengemas

lame nye aku xmengupdate belog aku nih...bz seh...
aku bz men game je kat opis...huhuhu....
keje xde sgt, so xtau nk watpe, men game je la dr pg smpi la ke petg...
perggghhhh mmg pekerja yg sgt2 berdedikasi kan...
pekerja paling cemerlang kt opis aku ni, AKU la org nye...
bangga2...aku sgt2 bangga ngan tittle tuh...huhuhu...
bdk2 opis sume sgt la jeles ngan aku sbb aku penerima award pekerja pling cemerlang..
hahahahha....


sbnr nye xde la bz men game sgt pon (cover line)...
opis aku nk pindah lak kan...so bz packing2 brg...
penat woooo tertonggeng sana, tertonggeng sini kemas brg2 opis ni...
sket la pny byk brg2 kt opis nih!
pling aku xsuke kemas file2 la...
patah riuk tulang pinggang aku yg ramping ni...hukhukhuk..
mmg skrg ni opis aku cam tongkang pecah la keadaan nye...
bersepah sungguh...sabtu dh nk masuk opis br...
sbb tu la kene settle kan dlm mggu ni gak....
habis la punah jari jemari i yg halus mulus n gebu gebuan ni tau...
uueeekkkkk!!! geli aku! nnt apa kata dunia???




uwaaaa....sedih nye nk meninggalkan opis lame...selamat tinggal opis lame...

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???