05 June 2009

Sarapan Pagi Ku.....

hehehe...bukak2 je muke aku kan...poyo lak tu muke..muke mintak penumbuk...hehehe...ade aku kisah??? muke ngantuk seh...dh la smlm pon aku balik lmbt..ni gare2 duk meneman kwn aku g downtown la ni...pg dh kul 10, pastu g mkn2 smpi kul 1.30! btl2 la ngantuk aku arini...bulu mate ats n bwh cam dh melokat je nih...dh xleh nk bukak dh.. tu yang arini mood nk wat keje lgsg xde...yg ade dlm pale otak aku ni adelah bile nk balik... xsbr rs nye nk cuti...dn td dgn suke suki nye aku masuk opis kul 9.30...hahahha....ye la, bos cuti arini kan...amik kesempatan la...td ms nk masuk opis, igt nk beli la ns lemak kat kakak tu...ns lemak die mmg sodap giler...tp hampa sungguh rs ht ku sbb akak tu tutup kedai...keciwa tau x??? kempunan aku nk mkn ns lemak arini....nk g berjalan kt kedai lain mls lak rs nyer...

aku pon jenguk2 la kt kedai runcit bwh opis aku ni....mn la tau kan ade benda yg sedap tuk di telan...melilau2 mate mencr benda yg bole di makan...akhirnya.......aku menemukan nya jua........TADAAAAA..................


haaa....ni la yg aku jumpe....meggi kari...pny la lame aku kt kedai bwh tu, alih2 ni je la yg aku dpt...nk cr roti, xde yg sodap....ok la ni kan, wat alas perut...pg2 dh mkn megi...aiyakkkk....sgt la tidak elok ok.... dh tu xde benda lain yg aku jmpe...bedal je la...dan air minuman aku adalah.......

air kosong je....huhuhu....ini adalah akibat org pemalas nk wat air k...mls tau nk bancuh2 air... tu la hasil nye... pemalas kan, dpt la mknan yg xberkhasiat tu...pdn ngan muke aku sndr... malas lg... cube kalo aku rajin, mst dpt mnum air milo ke, nescafe ke kan??? jadi rajin2 kan lah diri anda... jgn jd seperti aku...

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???