02 June 2009

TAG DARI DEELA

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
- errmmm...ape erk perasaan aku sekarang..cam xde perasaan jer...hahaha...


2.Saya nak makan?
- byk bende aku nk mkn....kfc, mcd. pizza, durian, sume la aku nk mkn kalo ade org bg...cume batu ngan pasir je aku xtelan...


3.Saya tak suka?
- aku xsuke org kentut kt dpn aku...lg plk kalo kentut tu bau telur tembelang...uweeekkk uweeekkk....bole muntah darah aku kt ctu gak...


4.Impian saya?
- nak tawen....huhuhu


5.Haiwan yang saya tak suka?
BABI...nnt kene selsema oink oink


6.Saya harapkan?
- mengharapkan jmpe lelaki yg baik, leh bimbing aku n beriman...ade ke erk???


7.Jika boleh putarkan masa?
- aku nk jd bdk kecik balik...bole mintak ape yg aku suke..sbb dlu ms kecik2 mak aku kate aku ni gedik...kalo nk sesuatu tu, mst kene dptkn gak...kalo x, aku merajuk n mengamuk...agak2 dh besar ni, bole x aku wat camtu??? agak2 kene mkn pelempang ngan selipar saiz 11 mak aku x???


8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- isteri n mak org kot.....


9.Handphone saya adalah sebuah?
- hp aku canggih...leh tipon org...leh sms org...leh amik gbr...leh baling kt org...uppsss


10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- bape kali erk??? 3 kot..eh ye ke? ntah la, agaknye kot...tp xde 1 pon yg melekat...cian kan??? sabo je la....


11.Saya suka pada?
- tdo....leh hilangkan tekanan aku...ade je mslh tdo..bangun trs hilang tensen...


12.Kawan-kawan saya..?
- aku ni xramai kwn pon...tp ade la 1 2 kwn baik...

13.Pernah dikhianati?
- penah...

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- biarkan jer...mls nk balas2 dendam ni...


Senaraikan 8 orang untuk di Tag

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???