13 November 2009

tiada lagi peluang untuk kau....

kenape erk? dlu dah ade depan mate, ko sia2 kan...
skrg br nk menyesal? dh xgune pon...
aku dh bg peluang ke 2 tp ko msh xhargai ape yg aku buat kan?
aku dh setia ko curang ngan aku...
ko main ngan pompuan lain...
br skrg ko rase ape yg aku rase kan?
ok, aku xde dendam ngan ko...
tp cume terkilan ngan perangai ko...
mgkin dlu aku buta...camne la aku leh trime ko...
btl la org ckp "CINTA ITU BUTA"...
ape ko buat taik ngan aku dulu, aku msh maafkan ko...
tp tu dulu la...
skrg xmungkin aku leh trime cinta ko lg...
ckup la sekali ko sakitkan ht aku, xde tuk kali kedua...

ntah camne, smlm bdk tu leh lak msg aku ajk kuar kan...
tp aku ok je, kwn2...no hal pon...
lgpon setakat kuar makan kat ngan umah aku je...
tp agak janggal gak la nk kuar berdua je..
memandangkan die pon dh ade awek...
aku risau la kalo awek die tau, x ke nahas aku kene sembur nnt??
aku teman die mkn je...
smbil2 tu cite2 la psl kwn2 yg len...
pastu terlajak lak cite psl awek die...
br la aku tau die ade prob ngan awek die...
die kate die ngan awek die cam dh xsebulu...
selalu sakitkn ht die...br ko tau ape aku rs dulu?? sakit x??
huh...sabar anie sabar...jgn emo...
tp aku rileks je, dgr je la prob die tu...

malam tu, die msg aku...
tny aku msh leh trime die lg x??
hohohoho..
nape? dh xjumpe yg lg baik dr aku ke??? hahahha...
matilah ayat nk puji diri sendiri je...
die kate kwn2 gurl die yg lain xmcm aku (aku ni camne erk)...
sume dh menghilangkan diri...
cume aku je yg msh sudi kuar ngan die...
pastu kuar la ayat manis die...
kate nye dr dlu smpi sekarang die msh syg aku...tp simpan je dlm ati..
menyesal sebab clash ngan aku...haaakkkkktuuiiiihhhhh...
wahhhh gile la ayat ko jang...

tp sori la, aku xcair hati pon ngan ayat2 ko tu...
yg lps biar kan lps...mulekan hidup yg br...
ko tu ms lalu aku yg mgkin aku pon mls nk igt dh...
dan smlm gak die ckp die dh clash ngan awek die!
gile betul...pastu trs tny aku leh trime die lg ke x???
ya nggak mungkin la kan...
nmpk sgt ko xserius dlm bercinta...
br je putus trs ajk couple...
waaahhhhh hebat btl...
tp aku mls la nk sembur2 ni kan...
aku kan baik...xpsl2 kang die sentap berhari2 kang...
baik x aku????

2 comments:

cik EPAL said...

baik la jugak..hehe ;)

ErriNa said...

woit... sapa mamat tu/ aku kenal ke? bagus btul klu dpt luahkan segala2nya kat sni kan... best..

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???