13 November 2009

sedap nye kalo dapat tido....

arini aku masuk opis lambat oooo...
eleh..biase pon mmg lambat, byk lak bunyi...
aku kan pekerja contoh, harus tunjukkan yg aku ni rajin...huhuh...
masuk nk lmbt jer...tp balik aku la org paling awal hilang...
bukan pe, td kan ujan renyai2...cam sedap lak tdo...
tu la ter ter terlajak sket tu...huhuhu ok bukan sket la, terlajak banyak...
kul 8 br gerak dr umah...masuk opis dh la kul 8.30...
tp aku sesuke ayah aku je masuk keje kul 9...yg lain lg la plk, masuk kul 10 la, kul 11 la...
korg igt korg je leh wat?? aku pon harus la join sekaki kan...
ngantuk lak rase arini...dh la ujan, sejuk lak tue...
asik terbayang2 bantal n tilam je kat umah...
ooohhh nikmatnye kalo dpt tdo nie...
ok la, babai....

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???