06 August 2009

xtiviti ari mggu...

ari ahd aritu aku g amik sijil kawen aku...huhuhhu...dh dpt dh sijil aku tu kan...pasni leh la aku kawen...aku pegi bertige...pas g amek tu, xtau nk g mane...jalan pny jalan, skali kaki ni tetibe je g melencong kt sogo...kebetulan ngah ade mega sale kan...smpi 31hb nie...so korg cpt2 la g serbu sogo...meriahkan majlis...tp...duit lak cam xdo kan...so pendam kan je la perasaan nk g shopping2...huhuhuhu...best je aku tgk org shopping2, amek tu amek ni...aku makan hati je la...aku kan dh berazam xnk shopping2 sgt...sekali sebulan tu bole la...aku nk smpn duit... nk buat kawen...hahahaha...kawen lg...waduh2x....

smpi je sogo, kpala dh pening ngan lautan makhluk2 Allah ngah duk pilih2 baju la bagai...xpandang sekeliling kaum pompuan ni bile bershopping...mate duk pandang baju jer...aku ckp camni sbb aku pon same...hahahah....mane yg ade ank tu, agak2 nye xsedar ank dh hilang...sedar2 masa ade org buat pengumuman psl kehilangan anak... haaa...ms tu br la sibuk2 nk g cr anak ko...padan muke ekau...

perkara pertama yg kitorg buat ms kt sogo adalah, g toilet dlu...huhuuhu...g touch up2x dlu, pastu trs g naik kat ats skali....mn lg, g karok la....aku kan suke g karok2 nie...tp memandangkan msg2 pon ngah kekeringan duit, so kitorg layan karoke kotak je la...alaaa, yg 1 lagu singgit tue...jadi la kan dr non ado...mengeluarkan sore aku yg lemak merdu nie gak kan...blueeekkkk!!!! muntah la ko puas2 hati ko! aku beli 10 lagu jer...dh kalo aku sorg2 yg nyanyi, mn la aku larat nk nyanyi byk2...lg due ekor tu maleh nk nyanyi, konon nye maleh nk mengeluarkan sore emas diorg...tp aku pakse gak, aku pakse diorg nyanyi lagu rock2 lame tu...hahahahha....skali aku pakse, hamik ko! lagu tinggi2 pny aku suh korg nyanyi...tu la, malu sgt....menyampah ai...ye la, kalo nyanyi karoke kotak kan, leh nmpk org kt sebelah2x...kebetulan lak ms tu sebelah kitorg dak2 laki...ahhhh....pedulikkk!! 5 lagu aku nyanyi solo, lg 5 lagu duet...yg lagu duet tu sume lagu laki! yg kene jerit2 pny...gile ar...xnk kalah tu...tp best ar...hilang tensen aku...

pas je nyanyi, g shopping tingkap jap...hehehhe...tgk2 je...nk beli duit xde...nm pon shopping tingkap kan, so tgk2 je la...aku ade berkenan kt 1 baju nie...tp xdapek nk wat ape dah...pendam perasaan je la...pusing2 pny pusing, skali kitorg ade terbau sesuatu...bole la plk kan, kan dlm sogo, tempat ber aircond tu leh sesat bau durian...walllaahh walllaaahhhh...mane lak dtg bau durian ntah aku pon xtau...xkn la kt food court tue...tp ms kitorg lalu xde lak bau kt ctu...ni mest ade org baru pas mkn durian pastu g masuk sogo...lantak la aih...

pastu tetibe perut berkeroncong...lapor beb...td kan dh mengeluarkan sepenh tenaga duk melalak2 kt ats nun... skali bebudak ni g ajk mkn kt secret recipe... tp mkn kek je...ermm belasah je ar... aku order 2 kek... hurmmm betul2 buruk lantak ko pompuan... aku order 'chocolate chip walnut' ngan 'chocolate indulgence'... aku igt xde la besar, sbb tu aku order 2... skali hamik ko! yg chocolate chip walnut tu pny la besar...aku mkn pon xhabis... last2 aku bungkus yg lg 1 bg kt adik aku...tp smpi umah, dh cair...hahahha...cian adik aku..janji ado kan????

dh kenyang, g lak jalan TAR....pusing2 smpi pening kpala...tgk2 gak...dh penat, kaki pon cam dh xlarat je kan... ape lagi, balik time...kaki dh merah2...balik umah, trus tdo...

p/s : gbr x dpt disiarkan sbb aku xamek gbr pon...hehehe...malas...

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???