15 August 2009

ceritera aku...

dey macha!! kallem, kuddem, killer, giler, karpet, krepek, sapper, putthu mayam...eh, apo aku duk merepek nie??? assalamualaikum korang....

lame dh aku xhadap blog aku yang sememangnye suram nie...hehehe...bukan pe, aku xde mende nk cite, so duk diam2 sudey...tu yang duk terperap smpi dh nak basi nie...ni pun gagahkan diri tuk hupdate...kali nie, aku saje nk gebang kosong jerk...ekceli (BI tetibe) sejak dua menjak nie, aktiviti aku cam biase la...suram2 jer..pagi g keje, petang balik pastu duk terperap dlm bilik...bosannye ya ampun...kadang2 tu smpi tertido akibat kebosanan tahap cipan pnye...

pagi tadi g keje cam biase...sebelum bapak aku hntr g putra, kitorg g memcekik dulu...n menu aku pagi nie adalah lontong...ermmm gile bapak ar pnye sedap...dapat lak pekena air teh ais...gile batak r budak nie pepagi dh minum ais...yeee, aku mmg kurang gemar minum air panas ok! melainkan terpakso, terpakso gak la aku telan kan...dh abis mentekedarah, bapak aku hntr g putra...aku kene nek putra LRT smpi la kat CM..pastu kene lak nek lagi bas smpi la ke tempat koje...camtu la aku tiap2 hari g keje...

dalam bas, kalo agak2 ngah bosan tue, aku sumbat la telinga aku, dengar lagu2 or pasang HOT FM...biase kalo sabtu mane ade org2 opis g keje...aku je yang keje...aku kan spesis bangla yg kene keje ari sabtu...hampeh! yang banyak dalam bas tu mat2 indon, bangla, myanmar la bagai...pandang kiri muke bangla, pandang kanan muke indon, pandang depan muke vietnam, pandang belakang muke myanmar, pandang atas muke nepal, pandang bawah muke negro! hurrmmm...kadang tue, kalo diorg naik, kuar la aroma2 yang sungguh menyegar kan bijik mate n membuatkan idung aku yang sememangnye kembang bertambah kembang n kuncup! x cukup ngan tue, kadang2 terkeluar lak aroma2 yang sememangnye bau nye cam bangsat giler! bau org xkentut seminggu + bau telur tembelang! pergghhh...bape lame la korg simpan wehhhh!!!masih bersabar n teruskan perjalanan...tapi dalam hati sumpah seranah aku sume kuar...

sampai opis, on pc then bukak blog...biase la sabtu kan, aku memang x wat koje langsung! malas ok...so jgn harap la aku nk wat keje...meronggeng je la depan pc, duk godek2 blog orang...habis masa, cha alip ba wau ta, CABUT!!!! cenggitu la hari2 yang aku lalui setiap hari...hari yang sungguh membosankan...cukup setakat nie cite bohong aku...wakakakaka....cite betol ok, bkn cite dongeng!!

ok la, adios! amigos! cikapot!

papai!! sekian terima kasih......non idea....

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???