29 August 2009

layan makanan jap

haluuu uolsss....pose x arini???


pejam celik. pejam celik (blink blink)....arini dh ari kelapan kita berpose...alhamdulillah, aku masih bertahan lagi tuk berpose...hehehehe...dh ari kelapan br aku nk hupdate blog kan...shengaallll...blog org len sume dh penuh ngan menu2 makanan berbuka n sahur...aku haram jadah hape pon xde...sampai meleleh-leleh air liur duk tgk makanan kat blog org je...nie br terhegeh-hegeh nk hupdate...tgk cam dh bersarang je kan...maklum la tuan empunye blog nie pemalas tahap dewa...so arini oleh kerana ari sabtu yg saaannnggaaaaattttttttt la indah nye kan....aku menggagahkan diri tuk memaksa jari jemari aku menaip sesuatu kt blog nih..kasi exercise sket...hehehehe...maklum la bulan2 pose nie sume lemah je kan...


smlm juadah tuk berbuke aku g bazaar ramadhan mane lg kalo x kat kg br kan...dekat je ngan umah, so pegi pon harus la menapak je kan...xkn ngengade nk naik kete or motor la bagai...g bazaar ni mmg aktiviti wajib aku la kan...w/pon mak dh masak kt umah...tp harus gak pegi bazaar...kdg2 tue cume nk beli kuih muih jer...heheheh...sj nk menghabiskan masa sebelum masuk wktu mghrib kan...bole jalan2 cuci2 mate...usha2 abg2 yg jual makanan tue...mn tau dpt free...heheheh...haram xde, tu la die kalo niat xbaik...tp dh 2 ari ujan jer...so xleh g bazaar selama 2 ari tu... makan je ape yg ade kt umah...mule la hati aku ni gundah gulana, resah gelisah xdpt g bazaar...hahahaha..tp aku bkn beli ape sgt pon...biase la awal2 pose nie, nafsu makan tu mencanak-canak...sume kt bazaar tu kalo bole aku nk beli....tp aku xpenah miss beli martabak...peberet aku tuh...tu awal2 pose la kan...cube tgk nk akhir2 pose kang...haram aku nk jejak kaki ke bazaar tuh...time tu aura raya dh sampai...sibuk lak ngan persiapan raya...huhuhuh...

so skrg kite layan juadah berbuka aku smlm...



harus mulakan dengan kurma ok...sodap...manis jer....

kuih lopes...ermmm yummyyy...aku suke sgt kuih nie...lg2 dpt cecah ngan air gule die...ermmm yammmaaahhhh!!!!



popia basah...sgt sedap dan rangup....marvelous la....


tepung pelita


bubur jagung


aku lupe plk nk amik gbr makanan yg mak aku masak...hahahah...dh lapar sgt time tue...trs ngap...xpandang kiri kanan dah...smlm mak aku msk gulai kambing...ermmmm, sgt2 sedap...pas mkn n solat, aku bersiap2 g semayang terawih...balik tue, tetibe lak perut lapar lg kan...perggghhhh btl2 selera king kong...aku n kwn aku pon singgah la kedai mkn...aku makan bakso je n air teh o ais limau...


ni plk makanan yg kawan aku order...pecel lele...meletopppp!!!


tgh2 makan tu, tetibe kwn baik aku kuarkan bungkusan letak kt depan aku...then die wish hepi besday to me...wahhhh sgt terharu ok...uwaaa....syahdu sgt rs hati...die suh bukak bungkusan tu kt umah...guess wat...aku dpt benda nih dr my beloved frenz....PUTRI....aku dpt belt...heheheh...cantik sgt...suke sgt2....bole la pakai tuk raya...tetibe lak rs xsabar nk raye...heheheh...bole???

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???