27 May 2009

AWARD DARI DEELA SENGAL..huahuahuahua



1. Copy badge "2008 Cute Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda


aku dapat award ni dr sape lg kalo bkn dr bdk yg teramat la sengal tu kan...hahahha....

DEELA...jgn marah nooo..... ko ni saje je nk membuang ms aku yg byk terluang ni kan...

sajo yo dengki.... tp xpe, ni mmg keje part time aku pon kt opis...ye la, dr aku duk mengangkang je kan...uiiisshhhh....mengangkang???



3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.. (anda di-tag!)


  • aku ank kedua dr 4 org adik brdk..ats aku abg, bwh aku adk laki n last adk p'puan.. selang seli k...*huhuhu...teror bpk aku*
  • aku single mingle lg...hurmmm bile nk kawen ni??? ade sape2 kt luar tu nk masuk minang x??? hehehe...
  • aku suke sgt g karok...suke nyanyi sbb diorg kate sore aku cam ala2 siti...hahaha...deela, ko jgn muntah darah lak k...
  • suke tgk wyg gak...sume cite aku bedal...w/pon xbest aku tetap akn kate best...sj nk kipas org yg belanja aku...kang kalo kate xbest kang, die kate rugi belanja aku..huh!
  • aku ni sorg yg buta jalan...name je duk kl, tp bile org tny, aku xtau...tau nek tren je... *buat malu diri sendiri jek..hikhikhik bute rupenye aku nih...
  • suke sgt mkn...dlu time skola, mak aih...cam lidi...kene tiup angin, terobang aku... melayang2... tp sekarang den dh gomok....angin tiup la camne pon, gerenti xterobang...melekat yo....sape nk jwb tu??? *bg tips nk kurus lak..hehehe
  • kat opis aku nih, aku la satu2 nye bunga...cewaaahhhh....sume kumbang...bkn kembang eh...tp kumbang dh tua la...hehehe...yg mude xde la...cian aku kan...kalo x, dh lame dh aku ngorat....
  • suke sgt jalan2, xkire r jalan kaki ke or nek kete...tp ni pon kisah sedih gak, xde org nk bwk aku jalan2....cian lg tuk kali ke dua kan...
  • aku xpandai masak...tp aku suke tgk org masak...aku ade gak la mntk resipi, tp kejap yo...pastu aku lupe balik...yg aku teror masak setakat ni adalah : nasi, air, megi n telur! pandai gak la tu kan...bukak n tutup api gak kan...belasah!
  • dan akhir sekali, aku ade lesen keto...tp xpandai nk bawak...takut lor.... rugi duit bpk aku g menyekolahkan aku tuk belajar bwk kete dlu...sori dad....pasni den berani2 kan la bwk eh...huhuhu....*fobia bile bwk kete kt jalan...automatik kaki den menggigil



4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

oleh kerana den pon br je kan wat blog an, jd den xdo kwn la nk bg award ni...yg ado deela sengal n eina...tp disebabkan deela dh bg award ni kt den, jd nye award ni dengan rasminye aku bg kt eina sorg je la...eina, jwb eh, jgn xjwb...heheheh

0 comments:

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???