13 July 2009

kursus kawen....

assalamualaikum w.b.t.......(amik berkat ye tuan2 & puan2)


gile baik aku arini...ni gara2 lps pegi kursus kawen la ni...sgt la berlemah lembut kan..berbudi bahasa je kan...ahahhaha....sile2 sediakan mangkuk tuk muntah ijo...budi bahasa kan amalan mulia...hehehe....susah jd org gile ni...muke mintak maki! hurmmm sekali sekala ape salah nye kan aku nk tunjuk kebaikan aku ni...cewaahhhh...:p

korang dh pegi kursus kawen??? soklan ni hny untuk mereka2 yg masih solo molo je eh..bg mereka2 yg sudah berkahwin, sila abaikan soklan nih...nape la aku tny soklan cenggini kan??? coz....11/7 - 12/7 aritu aku dah selamat g kursus kawen...cehh ckp cam dh selamat kawen je kan... riak lak tu ckp... aku pegi je tau, blom nk kawen lg pon...fhheeewww....akhirnye aku berjaya gak g kursus kawen tu...hikhikhik...gatai sungguh aku ni...igt kan bosan la g kursus tu..ye la, ceramah je kan selama dua ari tu..

tp.........

ghupe2 nye mmg beshhh gile ar g kursus kawen aritu...

class start kul 2.30...smpi2 je, aku g dftr dlu then br masuk dewan... aku tgk dh ramai gak yg masuk...ade yg dtg ngan psngn masing2, ade yg dtg sensorg n ade gak yg dtg ngan kengkawan...cam aku yg masih solo molo ni opcoz la dtg ngan kengkawan kan...best siot g kursus kawen ni...mmg xrugi ler pegi...klakar yg amat sgt la penceramah die...terburai isi perut aku dgr die cerita..smpi kan berguling2an aku kt ats lantai...(sila jgn percaya ngan kate2 dusta aku)dr mate aku yg ngantuk ni trs segar bugar je...terbuntang je biji mate aku...kalo leh g byk kali, mmg aku nk pg lg...sgt seronok...lg2 kalo penceramah die ckp men lepas jer...pastu bole lak wat muke sardin...cam xde perasaan...oooohhhhh....xsanggup aku mendengar nye lg...smpi kan si jehan pon gelak2 smpi nk pengshan....sbb klako yg amat...bg sesape yg blom pegi tu, pegi le dftr cpt...kalo blom nk kawen lgpon xpe...pegi je dlu...dpt kan ilmu dlu...hehehehe...praktikal tu nnt bile dh kawen ye....jgn pas kursus korg trs wat praktikal lak....kuikuikui....

muke suke dpt g kursus...hehehehe

balik je dr kursus, mak aku belikan buah durian...wahhhh.....pny la lame br aku dpt mkn kan....pdhl cite psl durian ni mst dh lame gile dlm n3 korg kan...aku tau aku ketinggalan zaman....huhuhu...xpe la. janji aku pon dpt mkn gak...nk gak tu cite...xnk ngalah wooo....dpt mkn sebiji je...jd la kan...


p/s : makkkkk.....den dh ade sijil....den dh bole kawen....den dh gatai nih...muahahaha...

4 comments:

::Deela:: said...

adoii la...gatal terlebih sudah ini budak...ape lagi aniey??...kursus dh..sijil ade..gatal sudah...ape lagi kawen arr cepat...

Errina.Rahim said...

gatal sungguh kau eh...jehan pun g gak ke? huhuu.. tudung mcm kenal je...sama lg ke? huhuhuu.. apapun tahniah la anda telah dianugerahkan lagi satu sijil.. apa lg guna la sijil tu cepat..huhuu....

A.I said...

ha..kawen cepat!!! leh loba-loba ngan boipren kau..ahak :P

nak makeup nnt bagi aku contengkan muka kau tau..ngeeeeeeeeeeee

::Deela:: said...

oiii...biler nak update ni...sopi jo!!!

Post a Comment

korang nak tulis ape tu???